El proper 24 de maig l’entitat catalana "Colòmbia en Pau" organitza una sèrie d’activitats per la pau i la reconciliació al país andí
El proper 24 de maig l’entitat catalana “Colòmbia en Pau” organitza una sèrie d’activitats per la pau i la reconciliació al país andí

El proper 24 de maig l’entitat catalana Colòmbia en Pau organitza una sèrie d’activitats per la pau i la reconciliació al país andí, el qual es troba immers des de fa un any i mig en els diàlegs entre la guerrilla i el govern després d’un conflicte social, polític i armat de més de 50 anys.

A les 17:30h s’emetrà el documental ‘Colombia, el camino hacia la paz’

Posteriorment es durà a terme una tertúlia- debat amb els ponents i les persones assistents.

Al vespre hi ha programat un sopar colombià. La vetllada acabarà amb una festa llatina.

Les activitats es faran a l’Ateneu Popular de 9 Barris.

Carrer Portlligat 11-15 de Barcelona. Metro L3 i L4 Trinitat Nova.

festa_col
Pica a l’imatge per ampliar

@cscInternacionalColòmbia,internacional,procés de pau                          El proper 24 de maig l'entitat catalana Colòmbia en Pau organitza una sèrie d'activitats per la pau i la reconciliació al país andí, el qual es troba immers des de fa un any i mig en els diàlegs entre la guerrilla i el govern després d'un conflicte social, polític...SOM el sindicat independentista i de classe