Amb aquesta victòria, la CSC esdevé una de les principals forces dins el camp universitari docent, investigador i administratiu del nostre país, amb representació o govern de comitès d’empresa de la UB, la OUC o la UPF. Properament la CSC està preparant la candidatura a la URV del Camp de Tarragona.

En concret el sindicat independentista i de classe ha aconseguit 4 dels 5 representants del comitè d’empresa. Així doncs, la CSC ha aconseguit 4 persones delegades i l’altra candidatura representada pel sindical estatal CCOO n’ha aconseguit 1.

Aquest era el primer cop que la CSC es presentava a les eleccions a la Fundació UPF i consolida, per tant, l’àmplia representació a la resta d’òrgans de la Universitat Pompeu Fabra, tant a nivell de Personal Docent Investigador (PDI) com a nivell de Personal Administratiu i de Serveis (PAS).

Felicitem les persones candidates, a les persones electores i la secció sindical de la CSC a la UPF per la feina feta i aquest nou avenç del sindicat de país.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaeleccions sindicals,Fundació UPF,majoria,victòriaLa Confederació Sindical Catalana (CSC) ha guanyat aquest dilluns les eleccions sindicals realitzades a la Fundació – Universitat Pompeu Fabra. En concret el sindicat independentista i de classe ha aconseguit 4 dels 5 representants del comitè d'empresa. Així doncs, la CSC ha aconseguit 4 persones delegades i l'altra candidatura representada...SOM el sindicat independentista i de classe