La Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia i l’Institut Català Internacional per la Pau,  organitzen les següents activitats el proper 8 de maig:

16h a 18h. Presentació de l’Informe ¡Basta Ya! Memorias de guerra y dignidad del Centro Nacional de Memoria Histórica de Colòmbia. Amb Gonzalo Sánchez Gómez i Martha Nubia Bello.

18:30 a 20:30. Taula rodona sobre Altres memòries del conflicte colombià: les dones i la diàspora. Amb Adriana Benjumea, directora de la Corporación Humanas i Dorys Ardila, de la Taula Catalana per la Pau i Drets Humans a Colòmbia.

Dijous 8 de maig a les 16h. al Pati Manning (Montealegre, 7. Barcelona)

escenarisdefutur

http://i0.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2014/05/escenarisdefutur2.jpg?fit=940%2C705http://i0.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2014/05/escenarisdefutur2.jpg?resize=300%2C300@cscInternacionalLa Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia i l'Institut Català Internacional per la Pau,  organitzen les següents activitats el proper 8 de maig: 16h a 18h. Presentació de l'Informe ¡Basta Ya! Memorias de guerra y dignidad del Centro Nacional de Memoria Histórica de Colòmbia. Amb...SOM el sindicat independentista i de classe