La vaga de metall que se celebrarà els dies 29 d’abril i 6 de maig com a resposta al bloqueig patronal a la negociació del conveni col·lectiu, decaigut fa gairebé 2 anys
Desconvoquen la vaga de metall dels dies 29 d’abril i 6 de maig com a resposta al bloqueig patronal a la negociació del conveni col·lectiu, decaigut fa gairebé 2 anys

Darrera hora

La Confederació Sindical Catalana (CSC) s’havia adherit a la vaga. Per altra banda, la secció sindical de la Intersindical-CSC a SINTERMETAL, empresa ubicada a Ripollet, havia decidit secundar la vaga malgrat estar subjecta a conveni d’empresa per “sentit de responsabilitat i solidaritat amb la resta de treballadors i treballadores afectades”.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaconveni col·lectiu,metall,mobilització,vaga                      Darrera hora CCOO i UGT  informen que s’ha produït un acord de mediació que suposa el desbloqueig en la negociació del conveni col·lectiu del sector del metall de la província de Barcelona i per tant queda desconvocada la vaga prevista pels dies 29 d’abril i 6 de maig. La Confederació Sindical...SOM el sindicat independentista i de classe