La candidatura de la CSC revalida la totalitat dels 9 delegats/des del comitè d'empresa de Bruguerolas SA
La candidatura de la CSC revalida la totalitat dels 9 delegats/des del comitè d’empresa de Bruguerolas SA

La Confederació Sindical Catalana (CSC) aconsegueix renovar la totalitat del comitè d’empresa – 9 delegats/des sindicals- a l’empresa Brugarolas SA amb ubicació a Rubí i dedicada la producció de greixos i olis per la indústria.

Els 130 treballadors/es de l‘empresa han apostat per la candidatura encapçalada pel company Joan Antoni Martos el qual, després de 8 anys, continua representant els interessos del conjunt de la plantilla.

Brugarolas SA és una empresa del Vallès Occidental del sector químic que treballa en greixos i olis d’alta qualitat i que té presència comercial tan a l’Estat espanyol com a nivell mundial.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) volem felicitar els i les companyes de la secció sindical de Brugarolas SA per l’èxit assolit així com refermar el nostre suport a la defensa dels interessos del conjunt de la plantilla.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivacomitè d'empresa,CSC,delegats/des,eleccions,eleccions sindicals,majoria,votacionsLa Confederació Sindical Catalana (CSC) aconsegueix renovar la totalitat del comitè d’empresa - 9 delegats/des sindicals- a l’empresa Brugarolas SA amb ubicació a Rubí i dedicada la producció de greixos i olis per la indústria. Els 130 treballadors/es de l‘empresa han apostat per la candidatura encapçalada pel company Joan Antoni...SOM el sindicat independentista i de classe