carles_fsm

El congrés va ser precedit per una trobada dels delegats assistents al congrés amb organitzacions de l’estat espanyol al Col·legi d’Enginyers a Barcelona .

En la seva intervenció Carles Sastre, Secretari general de la CSC, va fer un repàs a l’actual conjuntura econòmica i social dels Països Catalans. Sastre emfatitzà la dramàtica situació de les vídues, el jovent que es veu forçar a emigrar i la pobresa i l’atur que afecten la ciutadania del nostre país.

En els dos dies de debats el congrés es va pronunciar per la necessària unitat internacional de jubilats i pensionats, en la lluita per frenar les mesures de retallades de pensions, pels alts preus en els aliments, la salut, els serveis bàsics, pel dret a un habitatge adequat i millor qualitat de vida , polítiques que només és possible eradicar amb un canvi de sistema , el capitalisme no és ni serà la solució per satisfer les demandes dels pensionistes i jubilats.

Tots els participants i convidats al congrés van agrair i felicitar a la FSM per aquesta iniciativa , única organització sindical internacional de classe.

@cscInternacionalCarles Sastre,FSM,intervenció,UI jublitals,videohttps://www.youtube.com/watch?v=v83hL_58qNo&feature=youtu.be   Durant els dies 4, 5 i 6 de febrer es va celebrar a Barcelona el Congrés constituent de la UIS de Pensionistes i Jubilats de la Federació Sindical Mundial amb la participació de més de 70 delegats procedents de 21 països . El congrés va ser precedit per una trobada...SOM el sindicat independentista i de classe