fscat

La Confederació Sindical Catalana (CSC) hi participarà en l’organització, oferint suport econòmic i amb una xerrada sota el títol ” La desobediència civil és una eina factible per garantir el dret a decidir?

El Fòrum Social Català 2014 ja compta amb més de 75 tallers inscrits al Fòrum. Un programa realment interessant amb més de 110 entitats, moviments i plataformes participants d’arreu del principat. Ara iniciem el compte enrere a un mes del Fòrum i allò més important és fer arribar a tota la ciutadania el FSCat2014, per a que sigui realment un espai d’encontre i trobada de tots i totes.

Amb aquest objectiu, hem elaborat un poster que podeu descarregar en pdf aquí.

Us animem a fer-ne impressions des de les vostres entitats, moviments, etc… i penjar-los a tot arreu on passi gent. És molt important la difusió i arribar al màxim de gent possible en aquest moment.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióFòrum Social català 2014,FSCAT2014https://www.youtube.com/watch?v=5rd_ZjYAa94 La Confederació Sindical Catalana (CSC) hi participarà en l'organització, oferint suport econòmic i amb una xerrada sota el títol ' La desobediència civil és una eina factible per garantir el dret a decidir? ' El Fòrum Social Català 2014 ja compta amb més de 75 tallers inscrits al Fòrum. Un...SOM el sindicat independentista i de classe