aixeta

A les eleccions celebrades el passat dijous, 20 de març, la Confederació Sindical Catalana (CSC) revalidà la representació sindical a l’Empresa Municipal d’Aigües i Serveis de Ripoll, consolidant així la seva presència al sector.

Aprofitant la celebració de les eleccions sindicals, la CSC celebrà una assemblea informativa per a donar a conèixer les novetats relacionades amb el I Conveni català del sector de l’aigua, del qual la CSC n’és part signant. Aquestes assemblees informatives s’estan desenvolupant a tot el territori dins d’una campanya informativa de la CSC.
Volem felicitar els i les companyes pels resultats obtinguts i refermar el nostre compromís en la defensa del conjunts dels i les treballadores del sector.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaaigües,delegats/des,eleccions sindicals,representació sindical,ripollA les eleccions celebrades el passat dijous, 20 de març, la Confederació Sindical Catalana (CSC) revalidà la representació sindical a l'Empresa Municipal d'Aigües i Serveis de Ripoll, consolidant així la seva presència al sector. Aprofitant la celebració de les eleccions sindicals, la CSC celebrà una assemblea informativa per a donar...SOM el sindicat independentista i de classe